Jag är redo för hypnos

Idag ska jag vara med om min första hypnos, QHHT, djup transhypnos för att nå mitt högre jag och kunna hjälpa mig själv. Jag har skrivit ner 10 frågor som hypnotisören ska från mitt högre jag, det är både personliga frågor och om hälsa. 
 
Jag ska låta mig hypnotiseras, och jag kommer nå mitt högre jag, släppa igenom dom och låta dom tala fritt via mig. Jag vill, jag kan, jag ska.
 
Jag kommer inte rädslan och egot från mig själv i denna kropp kropp stoppa mig, jag ska släppa igen mitt högre jag. Jag är inte rädd. 
 
 
Ni när jag har bokat denna tid så vet mitt högre jag redan om det, jag är redan förberedd. Jag ska ta det lugnt nu på morgonen och repetera för mig själv att jag ska släppa igenom mitt högre jag. Jag ska låta det tala via mig. 
 
Jag hittade en meditation, ganska kort (15 min) men effektiv, som förbereder mig för att släppa igenom mitt högre jag.
 
 
Hypnos, meditation | |
Upp