Parallella universum

Jag följer en hel del bloggar, mesta av min tid går ju trots allt åt till vanliga normala aktiviteter och inte bara hypnoser, medialitet, spöken, aliens etc. 
 
Till min stora lycka så såg jag att Blondinbella hade frågat Odd hur jaget fungerar i parallella universum. Det är en ganska stor frågeställning som jag inte kommer gå in närmare inpå just nu. Men jag vill dela med mig vad idén om Paralella universum är, dvs själva teorin. Här kommer en kort, kanon-video som sakligt förklarar vad som menas. Han pratar ganska snabbt men du behöver inte förstå all deltajer, bilderna förklarar väl nog :)
 
 
 
I början av videon pratar han även om "the observable universe", dvs så mycket som vi kan se av universum. För att förstå hur stor/liten del det är ger denna korta film en bra uppfattning, fast vi har ju ingen aning om hur mycket mer universum som gömmer sig utanför det vi kan se :)
 
 
 
 
Nu ska jag sätta mig och skriva ner min dialog under min hypnos, så ska vi se vad jag kan dela med mig av sen! 
Min tro, Universum | |
Upp