Vad händer vid djup hypnos?

jo, kommer du tillräckligt djupt, i samma fas som precis innan sömn eller precis innan du vaknar, så kan du komma i kontakt med ditt högre jag som har i princip all visdom, och har en koppling till det universella och spirituella. Den  hypnostekniknsom jag är mest fascinerad av är QHHT, i videon nedan ser ni ett utdrag hus mycket visdom det högre jaget besitter. Ditt högre jag kommer alltid kalla sig "vi", eftersom det inte finns något individualitet. Alla har koppling till källan, som många refererar till som Gud. Så alla är en, alla hör ihop, alla kommer från samma källa, och vi är alla Gud, och representerar Gud. Därför med sin visdom refererar det högre jaget sig som "vi". Oavsett vad just du tror på, så är det otroligt kraftfulla och vackra ord som kommer från denna man i videon, helt klart väl värd 10 minuter!
 
 
 
Jag har känt så stor dragning till QHHT att jag gick in på Dolores Cannons hemsida och letade efter en utbildad hypnotisör i Sverige. Inget är ju en tillfällighet, men det känns verkligen som ödet när en av de för hypnotisörerna för QHHT är verksam precis runt hörnet från där jag bor! Så nu har jag bokat tid på torsdag, så spännande och jag är så otålig! jag håller just nu på att skriva ner mina frågor dom jag vill ta med mig och fråga mig själv under hypnos :)
"Gud", Hypnos, Min tro, Själen | |
Upp