Nervös inför min första officiella date med min guide

Jag ser så mycket fram emot på fredag när tanken är att jag ska få träffa min guide, eller kanske till och med guider om de är flera!
 
Jag har bokat in mig på en timmes konsultation där en kvinna går in i trans för att se om hon kan släppa in min guide (er) i hennes kropp. Dvs hon går ner i en sådan djup meditation att hon tillåter en annan ande att nyttja hennes kropp för kommunikation. Det låter helt galet kanske, och det är lite galet när det väl händer.
 
Jag har varit med tidigare när hon går i trans och det kan upplevas lite obehagligt. Den som går i trans andas konstigt, rycker, gör konstiga ljud. Och när väl en ande är inne i kroppen så ändras personen och får en annan hållning, en annan röst.
 
Jag har adrig själv testat så det är svårt att avgöra hur det känns, om personen i fråga spelar teater etc. Men jag litar på denna kvinna. Jag har varit med om när jag har gått kurser att deltagare på kurserna går i trans av misstag så jag känner igen tillståndet. Personen försvinner iväg i medvetandet och man får liksom ruska liv i dom.
 
Förutom själva spektaklet med transen så känner jag mig så lyckligt lottad som får en chans att kommunciera med min guide på ett jordeligt sätt! Jag kan ana att min guide får kämpa med mig mycket varje dag, tänk så många gånger man inte lyssnar. Guiden försöker få en att känna en magkänsla för att ta rätt beslut och man gör tvärt om haha
 
Undrar vad guiden kommer säga... Jag tror att de ser till att leverera den absolut viktigaste informationen för att jag ska lyckas med mina livsmål och utveckling av mig själv. Så undrar vad som kommer komma, vilken typ av information och hur detaljerad den kommer vara.
 
Jag är faktiskt lite nervös, ungefär som på en första date. Det är ju ändå min guide som jag kommer prata med, känns lite som ens egna gud på något sätt :) Så på fredag gäller det, håll tummarna för mig
Guider | |
Upp