Om jorden går under

 
om jorden går under så litar jag på att vi som själar har ett uppdrag i händelsen och hur det en blir, så kommer vi antingen överleva och vara med om den upplevelsen för att lära oss, eller komma tillbaka till källan i total kärlek och tillhörighet. Allting hänger ihop, ingen är ensam 
 
Internet svämmar över om hypoteser kring 23e september, den som bekymrar mig mest är CERN. Här kommer en spirituell synvinkel på CERN. Den 23 september ska nämligen CERN slå på full kraft och hastighet i sina acceleratorer 
 
 
 
Jag gillar hur han benämner själen "super natural"-something natural from something super :)
 
CERNS hemliga hemsida hittar ni HÄR 
 
Jag är övertygad att de som är intelligentare än människan skulle aldrig tillåta en total förståelse där universum riskeras. Jag litar på att de hindrar oss innan det händer. Sen kanske det inte betyder att de åker hem till projektledaren och pratar men kanske använder en lite våldsammare metod, eller låter världen sätta fokus på något annat. Med de menar jag våra evigt beskyddande aliens som hjälper oss utan att störa vår fria vilja. Jag har hopp om framtiden, kanske befinner vi oss i en annan dimension den 23e där CERN inte accelererar sin partiklar den 23e? 
 
Med tankens kraft kan vi :) 
Universum | |
Upp