Gott nytt år! Här kommer 2016!

Gott nytt åt allihopa. Hoppas ni får en bra kväll oavsett om ni firar eller ej. Lova att ta hand om er och var rädd om varandra.
 
Själv ska jag över till vänner på galej och har målat naglarna glittriga. Inför 2016 så har jag nu bestämt mig för att samla mina insikter och tankar från min meditation i en speciell liten bok, nämligen denna kalender som min kille fick i juklapp av sitt jobb men inte ville ha själv. 
 
 
Meditationen är något som jag har tappat på senare tid men vill ta upp igen, det är inte bara avslappnade utan ger även dessa positiva följder: 
 
 
 
I vissa kulturer lär de ut meditation i skolan, jag förstår inte att Sverige inte öppnar upp för mer självläkande metoder. Men vad gör det när du kan lära dig meditation när som helst!
 
Syftet med min lilla kalender ska bli att reflektera över värdet av meditation för mig som person och vilka insikter jag har fått under meditation. När ni väl testar så kommer ni märka ATG man blir himla förnuftig av meditation och det kan ju vara en idé att spara dom insikterna och tankarna :)
 
Kram 
meditation | |
#1 - - Marita:

Låter som en riktigt bra idé att skriva ner vad som kommer upp under meditationen. Det hjälper en också att hålla vid och göra regelbundna meditationer.
Himla fin bok!

#2 - - Polly Svensson:

Det låter bra. Meditation is the shiiit.

Svar: Det är magic :)
Just like you

Upp