Nu dags för Atlantisk Healing!

Åh vad jag har längtat! Nu ska jag snart bege mig på min cykel till Lilla Essingen för att vara med på en helt fantastisk kväll. Vi ska meditera och få healing, healingen ges via huider som en gång har levt på kontinenten Atlantis som sägs ha sjunkit.
 
Jag har varit på en sådan kväll en gång tidigare, och det var så behagligt, lungt och skönt. En härlig lång vägledd meditation där man får chansen att se tidigare liv (i sin meditation), HÄR kan ni läsa om vad jag upplevde senast jag var där.
 
Sen healingen där man också får lite feedback om vad man bör tänka extra mycket på just nu. Den ifnromation ges till den som ger healingen från guider och personen som ger healing kan då ge vidare denna information till tex mig.
 
 
Senast jag gjorde detta stämde informationen verkligen på mig, jag tog åt mig av feedbacken och jag var i total harmoni efter mediationen. Kan verkligen rekommenderas!
 
Jag återkommer senare om hur kvällen var :)
Guider, Healing, meditation | |
Upp