Dr Rauni Kilde -rebellen!

Åh jag blir så lycklig när personer inom forskning faktiskt gör statement som är lite utanför de socialt anpassade ramarna. Dr Rauni Kilde är finska som tyvärr gick bort under 2015. Hon har privat och professionellt intresserat sig och forskat inom parapsykologi, det själsliga, inom mind control och UFO. Hon har haft politiska positioner inom hälsa i Finland. Hon kallar sig själv rebell som faktiskt berättar om sådant som andra inte vill eller vågar prata om.
 
 
Nedan intervju med henne är lång, men är du intresserad så rekommenderar jag verkligen att lyssna. Hon berättar om både själar, utanför-kroppen upplevelser, UFO:n men även "bekräftar" konspirationsteorier, mind control och hur man planerar att minska befolkningen på jorden.
 
För er som inte vill titta på klippet har jag sammanfattat följande punkter som highlights: 
  • Tester visar att bakterier ha rmedvetande och kommunicerar med varandra (dvs bakterier har själar!)
  • Den mänskliga själen dör aldrig, den går vidare när kroppen (ditt fordon) dör.
  • Kroppen består till mesta del av vatten, så vad håller ihop oss? Jo energi
  • Alla celler i kroppen vibrerar och i vibrationerna skapas energi. Det är möjligt att mäta (enligt Dr Rauni) Hon kallar det "light body", vackert eller hur?
  • Hon har sett hur man i USA lär personer att ta sig ur sina kroppar för att se telepatiskt men även för att kommunicera med aliens på en telepatisk nivå, eller att till och med ta sig, energimässigt, till andra planeter
  • Alla har förmågan att se och kummincera med "andra sidan" men vi använder knappt den förmågan, och vi blir även motarbetade av statliga och militära krafter som inte vill att männsikan ska bli för begåvad inom det området
  • Dr Rauni berättar om sin utanför-kroppen upplevelse som hon triggade själv
  • Vi har många liv, inte bara ett
  • Tid som ett linjärt begrepp existerar inte, det är bara hur vi uppfattar det. Det förflutna, nuet och framtiden händer samtidigt.
 Se gärna på hennes intervju nedan, hon säger mycket intressanta saker och det fick mig att bända på min egna tro och sträcka ut i områden som jag inte har funderat så mycket på innan. Men det är just det som är så spännande när man väljer att börja utforska denna parapsykologiska värld, man kan inte sätta gränser för den information som man kommer över. Man får helt enkelt försöka reflektera och sätta det på paus och ta upp vid ett senare tillfälle om det är svårt att förstå just nu.  
 
 
Sen kan jag tycka att det är klumpigt att prata så vitt och brett om konspirationsteorier, speciellt inom ett sådant komplext område som mind control. Det blir mest förvirrat för lyssnarna, men jag lämnar det öppet för er att reflektera över.
#1 - - Polly Svensson:

Jag älskar den här typen av information. Jag e super intresserad av sånt här. Ska titta närmare på detta. Kram

Svar: kul! berätta gärna vad du tyckte sen, hon levererar en hel information! Sant eller påhitt vet jag inte, men det är nyttigt att reflektera kring :)
Just like you

#2 - - Lennart:

Statement, highlights osv, Man kan inte prata svenska här i landet längre utan det måste vara engelska. Man muss englesischen spreschen som jag brukar säga. Mina kompisar i Tyskland är helt emot detta. Jösses vad de ogillar engliskan som de brukar säga.
Statement, det heter ju bara uttalande på ren svenska. Har folk glömt det? Dravel.

Svar: Din kommentar är dravel Lennart, hoppas du mår bättre idag och kan dela en positiv kommentar till någon :)
Just like you

#3 - - Polly Svensson:

Jag gillade den absolut. Jag tror på "sånt" där. Kram

Svar: Åh du orkade kolla :) det finns huuur många som helst fler, men jag försöker vara selektiv :)
Just like you

Upp