Lugnet som infinner sig när jag har tagit rätt beslut

det känns fantisktikt att jag har börjat dela med mig av mina tankar  i min note book, jag har en inre vilja att förklara vad jag upplever och hur det känns. Men vem ska jag dela med mig till?
 
jo, mig själv, och kanske till dig om du läser detta. 
 
Jag har själv nämligen sökt med ljus och lykta efter vettiga portaler där jag kan läsa mer om vad andra upplever men det blir alldeles för komplext eller för känsloladdad. Det är jättesvårt att särskilja fakta och metodik ur avancerade och dynamiska texter.
 
det har varit en hektisk dag på jobbet, men lugnet har infunnit sig, utan att bli lathet. Det är som att hela min kropp känner en lycka, kanske att äntligen få dela med sig? 
 
Funderade på om min guide också ville att jag skulle börja skriva här, och nu efter premiären så kanske jag vart belönad med positiv energi och lite lugn och ro från påtryckningar av guiden :)
 
Appropå guide, den 29e maj ska jag träffa ett transmedium som ska försöka släppa fram min guide eller guider, ska bli otroligt intressant och se vad de prioriterar att säga till mig om vi lyckas. Kommer de säga hej? Eller kommer de i allvarets stund ta tillfället i akt och häva ur sig allt viktigt som jag måste tänka på i närtid? Eller kommer de mest skoja och inte kunna särskilja att jag inte har insikt i den värld och verklighet de befinner sig i, då kan det lätt bli så att det det blir mycket information om energier, dimensioner och krafter som jag måste tänka på, och det är ibland svårt att förstå vad jag egentligen ska göra med den informationen. Det är liksom så långt från verkligheten. 
 
Hur som helst så är jag tacksam för lugnet och lyckan jag känner, jag har varit på gymmet, ätit middag och nu väntar en rabarberpaj i ugnen. 
Guider, magkänsla | |
Upp