Vad pågår parallellt med ditt liv?

 
en teori som kanske inte gemene man funderar särskilt mycket på är om det finns flera verkligheter än vår egna, den som du och jag rör oss i. Med verklighet menar jag en annan dimension, osynlig för ögat och örat, men det kanske finns flera världar till? Vissa går så långt att det finns flera universum. Eller att dessa olika verkligheter, dvs dimensioner, liksom är vävda tillsammans, då lever man i en dimension så ligger nästa dimension närmre än vad man tror. Så pass nära att du praktiskt taget kan promenera ut ur din verklighet och in i en annan på din promenad, för att sen gå in i din vanliga dimension igen utan att märka. Teorin är att de olika dimensionerna är snarlika. 
 
Det finns upplevelser och berättelser av personer som har varit med om underliga händelser, där de potentiellt har besökt en annan dimension på tex sin promenad. Tex helt plötsligt så är ett träd borta som alltid har stått där, för att senare stå där igen. Jag kan skriva lite mer om det här i ett annat inlägg.
 
Det är så kul att det faktiskt pågår en hel del forskning kring detta, och det senaste som jag har satte publicerades hos RT News. 
 
Jag har inte satt mig in i detaljerna i denna artikel men det verkar väldigt intressant. 
(https://www.rt.com/usa/320265-universe-bump-bright-spots/)
 
 
Source: rt.com, @Nasa/Reuters
 
Jag tror att vi har mycket kontakt med andra dimensioner. Medvetet och omedvetet. Jag tror att vi lever inte bara flera liv efter varandra, men även parallella liv. Dvs min själ i denna kropp lever samtidigt i andra kroppar i andra dimensioner. Jag tror att när vi förnimmer spöken så träder de igenom från sin dimension till vår. Jag tror även att vi blir påverkade av vad som händer i andra dimension, dvs genom alla de händelser som vår själ är med om där. 
 
Nu när jag pratar om detta så kommer jag på att jag vill skriva om följande i andra inlägg:
-själens uppdelning i flera kroppar
-tiden är inte linjär, dem är cirkulär. Dvs det finns inget början eller slut 
-upplevelser i andra dimensioner
-personer som har försvunnit in i andra dimensioner, tex Bermuda triangeln 
Dimensioner, Energi och vibrationer, Min tro | |
Upp